Alltså... Man är ju som en velpanna ibland, suck!
1:a sovstunden är jag alltid stenhård på eftersom jag sover på den jag åxå
Nr 2, 12.00 - eg 14.00 har jag tjollrat till, han började vilja vakna en halvtimma tidigare och var som halvt omöjlig att få att somna om därför blev det lite hit o dit med denna, tänkte att han behövde kanske inte 2h men de 2 sista dagarna har han sovit igenom 2h, ska ta tillbaka attityden här... Nu blir det 2h och inget annat!
Sen tar jag bort den där 20 minuters luren för den behöver han ju inte när han sover 2h... onödigt att man ska hoppa o vela hit o dit, men nu blir det ändring på det!
Blir ju lite för mycket sömn, men det känns som det behövs när han trilskas o vaknar kl 6 på morgonen, men när vi får till det så får man ta bort mer sovtid på dagen...
Dåligt samvete delux! Såklart, jag har ju hoppat över 1 mål mat utan att tänka på det.
Drog som ihop tidig och sent kvällsmål och det blir ju inte bra.
Gav gröt och banan ca 1,5msk + 165ml ersättning ikväll halv 7 och han åt som en tok, stackarn han har ju varit dunder hungrig på denna tid säkert. Han har ju inte velat ha bröstet men nu har jag hittat en napp till flaskan som han gillar och då åt han ju massor
Sen ska jag väcka och ge påfyllning klockan 22.00 ikväll...
Då borde jag väl ha täckt upp alla mål mat...