Hej igen!
Dagslurarna har fungerat jättebra nu sedan vi bytte från vagnen till sängen som jag fick råd om att göra, tack!( peppar peppar kanske man säga)
Japp, schemat ser ut så, lunchen är vid 12. Hur ska jag justera på sömnsidan?
Våra dagar ser i stort sett likadana ut om vi inte träffar vänner och gör andra utflykter som vi nu har undvikit pga kuren. Dagliga promenader då vi har hund, lek tillsammans, lek för sig själv, sångstund, han är med när jag tvättar, plockar i och ur diskmaskin, duschar mm.
Läggningarna börjar med att ngn av oss går och byter blöja och där börjar skrattet till gonattet, ca 10 minuter innan han ska läggas ner i sängen.
Har läst på om 8 månaders ångesten nu, toppen, förstår saker och ting lite bättre nu!
Det som inte riktigt funkar än är tillvägagångsättet när vi lägger honom, vet att vi inte ska buffa längre men vi kör några buff eftersom han är så ledsen när han läggs ner. Hur kommer vi ur det?!
Vargtimmen tror jag spökar också för han vaknar runt 4 på morgonen och det tar ett bra tag tills han somnar om.
Allt fungerade bra några nätter, sedan blev han sjuk och fick hög feber och efter det funkar det inte helt 100 som sagt men vi kanske är för ivriga?