Natt 1:
Läggning 18.30, jag buffar i 20 min. Buffar 3 ggr till, påminner 3 gånger och bekräftar 6 ggr innan det mottas, tyst 19.23.
19.48 och 01.19 vaknar han till, jag buffar kort, han gnäller lite, blir tyst och tar emot bekräftelse.
02.20-02.28 han vaknar, jag buffar, påminner 2 ggr, buffar igen och sen är det tyst, bekräftelsen mottages. Här var han väldigt arg!
06.30 väcker vi
Pappa tog dagen som förflöt på ungefär samma sätt, ett uppvak på långluren.
Natt 2:
Jag buffar kort vid läggning, påminner 3 ggr, han är super arg och förvirrad. Jag buffar en gång till, påminner 2 ggr, sen blir det tyst, jag bekräftar 4 gånger innan han är tyst. Sen vaknar han nästa gång 05.31, jag ramsar, han gnällpratar, bekräftar 3 ggr innan det mottages. 06.30 väcker vi
Dagen idag har varit bättre än gårdagen med
Hur länge ska man räkna med protester vid läggning? Jag förstår att det är väldigt olika, men typ efter uppföljningsveckan kanske det inte bör protesteras längre?
Sen undrar jag angående 4:e dygnet och uppföljningsveckan, om han vaknar men man inte behöver ingripa, ska man bekräfta när han är tyst?
Vid läggning så lägger man tillrätta, kanske solfjädrar lite och sen går ut med ramsa? Och så gör man sen forever (förutom solfjädern)?
Kram!