Hej,
Vi ska ikväll påbörja vår tredje kväll för att få våran son Viktor på nu 9 månader att somna med hjälp av sova hela natten-kuren! Hittills har det gått otroligt bra och vi är helt inställda på att detta ska gå vägen. Nu har jag dock en fråga. Det är så att vi fått biljetter till en musikal nu på fredag kväll vilket innebär att om vi går så måste min mamma komma och natts Viktor. Hon kommer försöka att gå tillväga enligt våra instruktioner men jag är ej säker på att det kommer lyckas särskilt bra. Därför undrar jag om en nattning då vi frångår de nya rutinerna kommer att förstöra det vi nu påbörjat? Jag gissar att det troligen är så, men känns skönt att rådgöra med någon.
/Linda
Borta en nattning
-
LilloppansMamma
Re: Borta en nattning
Hej och välkommen!
Nu är ni igång, härligt!
Hmm, ja det skulle ju vara synd att ni skall missa musikalen där på fredag. Sedan står lillemans goda sömn som motpol. Jag är ju en mycket konservativ och tråkig människa
så jag hade valt att gå på musikalen med en vän istället och låtit sambon/maken ta nattningen. Men jag tror ju knappast att man "förstör allt" men visst kan det bli det förvirring så tidigt in i kuren. Instruera mormor med strikta regler
föreläs om SHN så hon verkligen förstår tänket. Så gör hon så gott hon kan och så kommer ni på banan meddetsamma nästa dag. På så vis minimerar ni förvirringen för liten här.
LilloppansMamma
Nu är ni igång, härligt!
Hmm, ja det skulle ju vara synd att ni skall missa musikalen där på fredag. Sedan står lillemans goda sömn som motpol. Jag är ju en mycket konservativ och tråkig människa
Kurstart 10 juni-2011. SS vid ~7 månader \:D/
Vilket strålande svar! =D>
Jenny
Jenny
Manfred 100419
Hilding 110702
Mauritz 130208
Hildur 140903
Tack för ett bra svar! Ska fundera några timmar till innan vi beslutar oss
!