God Jul :santa:
Liten har gått i ide

vet inte om han växer eller något men senaste veckan har vi fått ha schemat 12-1,5-1,5

Ja ja, bara han är nöjd så. och ja jag väcker... sen att min 10 mån sover som en liten 6 mån är väl inte så mkt att bråka om 8-[ Jag menar han sover ju ialla fall.
Han har på allvar börjat vilja ha plockmat nu. så vi försöker öka mängden även om det mesta hamnar på golvet, men övning ger ju färdighet. Det jag saknar mest är vettigt bröd. det är jättesvårt. men vi exprimenterar vidare. Dr fr allergimottagningen skulle ringa i veckan så får vi se hur vi skall gå vidare. Det är ju bara att hoppas att eländet växer bort.
Dagen har spenderats med att vi vuxna gick på julotta aldeldes själva eftersom barnen sov över hos farmor. Dom hade sovit jättebra. vaknade 10 min innan väckning av att storan behövde gå på toa. Det är första natten för liten utan föräldrar =D> Den som däremot inte sov gott var den ömma farmodern, men det kan jag ju inte göra så mycket åt.

Men härmed kan jag få förklara sonen för en säker sovare. Vagn i skogen, husvagn, hos farmor ( utan riktig mörkläggning) Det går finemang! =D>

Resten av dagen ute i vindskydd med att grilla korv och julklappspapper. Och tror ni inte att vi hittade kantareller också

Skumt väder i år.
Julkram :santa: