En liten gosse är född!
Re: En liten gosse är född!
GRATTIS
15 barnbarn är ju helt enormt många och vilken lycka att få ha dig som mormor/farmor.
Varma kramar
Kristina
& Mio som blev 5 stora prinsess år i torsdags, tänk va <3
15 barnbarn är ju helt enormt många och vilken lycka att få ha dig som mormor/farmor.
Varma kramar
Kristina
& Mio som blev 5 stora prinsess år i torsdags, tänk va <3
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Kram.
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Och nu har det ju blivit en TILL =D>
Kära nån, säger jag bara. Lille Benjamin föddes precis sju veckor efter lille Ted. Det är mina båda yngsta som nu fått varsin liten gosse efter de första två små flickorna, som nu båda är 2 år (tre månader mellan dem). Tala om sammanhållning =D> Dessa mina båda yngsta (gamla damer på 32 och 33 år, med elva månader emellan) har följts åt - och följs åt - som ler och långhalm. Nu gör deras små barn det också. Det är helt otroligt. Helt fantastiskt. Gudars, dessa fyra småkusiner... som blir / är som tvillingsyskon, nästan
Och storasystrarna, tvååringarna, har jag hos mig varje fredag. Så vadå fredagsmys... Jag leder
Lille Benjamin föddes natten till den 5 oktober. Förlossningen gick strålande. Min lilla yngsta kallade den en drömförlossning. Vilket inte betydde att hon inte tog för sig av både lustgas (som hon fnittrade av) och spinal...någonting (men då var hon öppen 10 cm och födde rakt av
Ibland är Gud god och världen alldeles osedvanligt vacker.
Nu tror jag det möjligen blir en liten paus i barnafödandet, på alla syskonhåll. Nu har alla mina barn barn, och de yngsta som sagt två var. Ska de planera någon fortsättning lär det väl bli tvillingar typ på samma dag... Skämt åsido
Ett nytt begrepp är i fullt omlopp: Småkusinerna. De är djupt älskade, alla.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Ibland är ord överflödiga, ibland räcker ord inte till, ibland är det enkla det bästa - så därför säger jag:
VILKEN LYCKA!
aso
VILKEN LYCKA!
Z är född 22/3 2011 - introducerade SM vid 3 veckor
Grattis
Sexton barnbarn det är stort.
Men kanske ska Benjamin liksom Ted ha en egen tråd. Nu kanske inte folk fattar att du fått två barnbarn på raken.
Sexton barnbarn det är stort.
Men kanske ska Benjamin liksom Ted ha en egen tråd. Nu kanske inte folk fattar att du fått två barnbarn på raken.
Grattis kära Anna! Jag som har flickor med åldrarna 2 och 4 1/2 år, längtar redan efter barnbarn. Det är något speciellt med de riktigt små!

Grattis IGEN !

Mamma till:
L- 2008-07-30 kurad
En ängel som vände om-10
O- 2011-02-18 SM från start
N- 2012-11-06 SM från start
A- 2018-03-21 SM från start
L- 2008-07-30 kurad
En ängel som vände om-10
O- 2011-02-18 SM från start
N- 2012-11-06 SM från start
A- 2018-03-21 SM från start
-
Malvasmamma
Stooort grattis Anna! Det är ju helt fantastiskt!

-
Mors lilla olle
Åh vad roligt! Jättegrattis från oss!