Vi ska flytta om en vecka så har tänkt vänta tills vi gjort det och gjort oss "hemmastadda"...
sen j---lar ska mamma och pappa kämpa och kämpa och vara självsäkra osv... Allt enligt kuren
Men har ju frågor så klart...
#-o börjar med den smilien, då jag har börjat med en ramsa och de reagerar på den med sömnighet men den är inte en ramsa egentligen, utan är en sång. Det är " Vem kan segla förutan vind"... Har ju två verser som jag "ramsar" om och om igen. Är detta ok eller ska jag göra en helomvändning när vi väl kurar och ta den ramsan Anna använder: Go'natti med sig...???
Eller ska man introducera den på något sätt innan eftersom de aldrig hört den?
Har redan nu hållit på någon gång med buffning och min "sång" på tjejen då hon är den som haft de största problemen med att sova och somna om själv. Detta har jag kanske gjort någon gång i veckan bara när jag kännt att det kan fungera. NU idag både middagslur och kväll funkade det som man kan tänka sig att det ska fungera. Men vet inte om jag tabbat mig nu och gjort det lite halvdant. Har inte gått helt slaviskt enligt kurens regler. Ska jag fortsätta på mitt sätt fast verkligen kämpa 3 dygn med uppföljningsvecka osv. ? Eller ska jag göra en helomvändning när vi flyttat och göra om och göra rätt som man säger???
Någon som vill förbarma sig med lite tips till denna arma, trötta, tvillingmamma? [-o< [-o< [-o< [-o<