men lilla albin. hoppas han mår bra nu iaf. det var ju ett par år sen den filmades.
tyvär befinner jag mig lite i samma sits just nu. vilket ju inte är roligt någonstans!! min lille elias sitter också och blundar just vid lunchen sedan två dagar tillbaka. han är jättetrött.
har bytt till en lur alldeles nyss. första dagarna gick bra men nu börjar han bli mer kinkig. vet inte hur jag ska göra? fm luren gick väl skapligt förut mellan 10-11 ca men på em kunde han hålla på i upp till en timme innan han somnade. det blev liksom för tätt mellan alla sovpass. men annars tyckte jag em sömnen kom för nära inpå kvällen. och även då protesterade han i en halvtimme. med två lurar sov han ca 45 minuter fm och 45 em.
vad tror ni. är det övergående? mitt mammahjärta orkar inte när han nästan ser ut som albin...

maken säger håll ut en vecka till så har han fattat galoppen.
dessutom så skarvar han alltid på sömnen nu efter lunch. vaknar alltid efter 45 men har iaf lärt sig att somna om på ramsan och sover sen en stund till, oftast blir det 1,5 timme. men det är liksom inte den där långa härliga sömnen som jag väcker honom ur.
/lilla mia
sorry för trådkapning men kunde liksom inte låta bli...
lilla putten!
Linnéa 30 okt -05 (40+1), kurad vid 10 månader. Ett litet hjärta.
Selma 18 okt -08 (39+3), SM från början. Ett litet gryn.
Elias 17 okt -10 (39+4), SM tänk från start men ändå kurad vid 6 månader. Ett litet hjärtegryn!
Viktor 18 mars -13 (39+0). Alldeles ljuvlig!
- Efter regn kommer solsken! -