Jag är nu helt slutkörd och behöver alla råd jag kan få!
Min underbara lilla son är nu fyra månader och helammas. Sedan drygt en månad tillbaka har jag försökt få honom att ta nappflaska då han sover så dåligt om nätterna och kanske ersättning skulle mätta mer. Men han VÄGRAR!!! Har försökt ALLT!!!!!! Att jag matar, att pappa matar, att ge bröstmjölk i flaskan, att ge ersättning i flaskan, olika flaskor, olika nappar etc, etc. Har även provat pipmugg vilket heller inte går. Har också så smått börjat med smakportioner (potais och gröt) men inte heller detta faller väl ut hos lillen.
När man försöker mata med flaska så gallskriker han och jag har verkligen varit envis! Men det skär ju i hjärtat också
Nu är min energi nere på botten då han sover så dåligt och vaknar så ofta om nätterna...han somnar runt 22 tiden, vaknar sedan HELA natten med ca 1,5 timmes mellanrum och vill varje gång äta 30 minuter - 1 timme. Jag går nu på knäna och känner stor förtvivlan!
Om 1, 5 månad börjar jag arbeta heltid och då måste lillen klara hela dagarna från 07.00 - 17.00 helt utan mig och att pappa ger mat - HUR ska det gå!!?
Alla råd mottages med varm tacksamhet!