Det verkar som jag är den enda som inte lyckas komma till nån njutning fas, för allt gick åt skogen.
Innan kuren var han en glad kille, någorlunda matglad, men dålig, dålig på att sova på natten. Och ganska ofta trött på dagen.
Införde kuren när han var 11 månader, eftersom jag var nära att gå i vägen av trötthet, och han behövde bara 2 sömnpass på dagen, men var skit trött på kvällarna och bara skrek.
Efter kuren: han sover sammanhängande på natten, jättebra för mig, men alldeles för lite, bara 9.5 (idag) eller 10 timmar, mellan 19.30 och 6.
Jag kämpade i nästan 3 veckor med "vargtimmen" och är knäckt av protester, skrik, och en jäkla sur unge.
Han är jätte, jätte trött när jag väl "väcker" honom, sur och grining hela förmiddag, dag sömnen är jättedålig, har börjat vakna efter 30min och somnar om efter lite jobb, men sover dåligt. Är på dålig humör hela dagarna, har inte sett glimten av min "gamla" solstråle. Det känns ingen vidare resultat.
Men visst, att vakna kl.5 efter 9 timmar sömn och kämpa igenom dagen känns ingen vidare heller. Och snart börjar han dagis. Vad sjutton gör jag då? Han är ständig trött.
Jag är så trött, och deppig, och inte alls njuter av att ha barn just nu
Jag vill inte fortsätta så här, men vill inte komma tillbaka heller till sömnlösa nätter och vakna kl.4. Gud, hjälp!
Är det bara jag som har misslyckats? För enligt Anna finns inga ungar som inte går att kurera...
//Claudia