Jag är djupt imponerad att du ger dig pâ detta äventyr en gâng till och hoppas pâ att det blir en lite anings bättre den här gângen. Vilken tur att du har den blivande storebrorsan till hjälp och pepp och stöd.
Bon courage, som fransmännen säger. Vilken hjältinna du är! =D> =D> =D>
Grattis Luvisen, härliga nyheter även om jag förstår att det kommer bli tufft för dig. Men jag hoppas att det blir lindrigare denna gången, hålla tummarna är det enda jag kan göra.
Foglossningar vet jag tyvärr mycket om och det kan komma tidigt om man har otur. När jag väntade Mika och Sigge förstod jag att jag var gravid för jag fick foglossningar, inte kul alls. Men med Linus kände jag inte av det ett endaste dugg.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Förresten, balansbräda var en mirakelkur för mig när det gällde foglossning (tack TorpSara och Torsmamma för tips någonstans). Jag kände av det tidigt den här graviditeten och hade ont av att gå minsta sträcka. Men så började jag stå på brädan ca 10 minuter per kväll och redan efter en vecka så var smärtan borta och har i princip inte känts av sen dess! Första gången jag kände den ordentligt igen var faktiskt igår när jag hade gått och spänt mig på hala trottoarer under dagen. Äter för övrigt magnesium också, men effekten kom redan innan jag började med det.
Lycka till!
Åse
Fràn en annan tràd.
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Det känns verkligen skönt att det finns stöd och värme här. Idag var en tuff dag. Åkte till sjukhuset och kände mig gräslig men fick jättefin service! Och så fick jag se ärtan sparka omkring därinne.
Kram! Luvisen
Bebispojken född 22 april 2009
Maratonkurning 26 dec 2009 - 12 feb 2010
Petite Soeur född 8 mars 2012
SM rookie