Hej
Algotsmamma: det började med en vällingdiskussion i vilken jag fick tips av Nimrah om bra recept. Det receptet stod i "råsmart familj" Den håller jag på att läsa och där i stod det tips för att komma i gång med träning (vilket jag definitivt behövde

) Och så blev det lekplatsträning. Enkla styrketräningsövningar mellan leken. storan får räkna till exempel eller jaga. Den lille får vara motvikt. Gör det för övrigt med stor bravur då han börjar bli en riktig tjockis och långis

Det fina är att man jobbar lite i taget så det blir inte någon jättesvett men träningsvärken dagen efter... dessutom förlänger man ju livet på ev förbipasserande då de får ett gott skratt
ang våra tider då. 45,1,5 ,45 12 verkar vara perfekt med någon liten marginalkvart. MEN igår blev det stora allergisjoket #-o med kaskadspyor snörvlande och prickig liten herre så natten har minst sagt varit gungig. var länge tveksam om jag skulle återinföra nattmålet då han verkligen inte fick i sig mycket igår men jag tänkte till slut att jag försökte kompensera lite med ersättning i går innan sängen som blev lite senare och sen behöver han SOVA. sen får han marginalhalvtimme i dag. det brukar hjälpa bäst.
lillemannen har för övrigt tältat i flera nätter. har lite svårt att mörklägga och vädra samtidigt. så jag bygde en ställning av sidor till en ikea lagerhylla runt spjälisen. svarta lakan och tada! egen kuppe! så mysigt att storasyster blev avundsjuk 8)
Kram på er