Haha, jag måste nästan prova detta med kettlebells som ni PR:ar!

Anna, vad är det för fasoner att sätta sig på motionscykeln när man har kräkts hela natten?!

Vet hut, [-X och se till att bli ordentligt frisk innan du tränar igen - att orka med vardagen är en sak, men att utmana sig extra för att bygga ny kapacitet (vilket ju faktiskt är vad man gör när man tränar

) är en helt annan.
Jag har flängt runt en massa den här veckan men bara två pass som kan räknas som riktig träning:
Tisdag: Blodomloppet med kollegorna, 5 km löpning på 32min 48s (brukar ju inte vara så exakt i min tidtagning men har man chip så....

). Mitt allra första motionslopp, och skoj hade jag! :thumbsup:
Torsdag: Simning - jag hade laddat för att simma 2 km men hade nåt retsamt i halsen som kittlades när jag djupandades så att jag fick massor av hosta; jättestörigt, jag fick stanna och hosta efter varje längd.... ](*,) Så det blev bara en långsam och mesig km.
....Och sedan fick jag punka på cykeln, så de cykelpass jag tänkt mig lördag och måndag brann inne. :^o Istället packar jag flyttkartonger i massor.

Cykeln försökte jag med ringa framgång laga, så nu blir det reparatör. Men pga alla helgdagar och vår flytt på tisdag blir det tidigast på onsdag - och sedan är tjejvätternrundan på lördag!

Så det är nog bara att acceptera att jag har träningscyklat färdigt nu.

Men jag försöker komma ut på nån träning av nån sort nästa vecka mellan flytten och loppet i alla fall, kanske en simtur eller löprunda på onsdag eller torsdag. För nu känns det i ärlighetens namn som att jag har tränat lite för lite inför Tjejvättern.