Alltså, det ju meningen att f rom ikväll/ inatt så släpper ni helt på buffningen och låter ramsan ta över helt och hållet. OK? I händelse av kris (och det är endast ni som kan bedöma när detta inträffar
"Brytet" i morse tycker jag verkar ganska "normalt" ändå, med tanke på att ni befinner er så tidigt i processen. Ni gjorde rätt som buffade länge och väl trots protester.Det var där ni var i går natt.Nu är det lite nya "utamnigar" som gäller
Natten som helhet såg jättefin ut tycker jag! Att hon själv somnar om vid ngr tillfällen bådar ju gott! Vargtimmen (04-06) är ingen lek, de tror som att de är utsövda då och så blir de förvirrade/förbannade när man ramsar dem istället för att komma in och ta upp.
:thumbsup: