* jag lägger honom till rätta och buffar tills han tystnar. Gör solfjädern i ca. 5 sek, trycker till lätt och ramsar mig utåt mot dörren..
Problemet är att han ofta börjar skrika och blir (väldigt) arg när jag slutar buffa..
Ska jag börja buffa igen varje gång han börjar skrika? Eller ska jag göra solfjädern och ramsa mig ut och köra på ramsan tills han blir tyst? Han verkar liksom bli jätte arg när jag börjar ramsan och skriker upp sig rejält..
* hur ska jag göra när han vaknar på natten? (tex. nu första dagarna) ska jag bara ramsa tills han tystnar eller ska jag gå upp och buffa tills han tystnar, sen göra solfjädern och ramsa?
Och isåfall hur många gånger? (förresten sover han i sin säng i vårat rum)
* hur länge ska jag buffa? hittills har jag buffat tills han tystnat och typ två gånger extra för att försäkra mig om att han är lugn
* och så sista frågan; vi har morgon kl. 7.00 men han vaknar gärna runt 06.30 eller 06.45 hur gör jag för att han ska förstå att vi ska sova liite till?
Vart ganska långt här men jag måste verkligen få lite hjälp. Har läst "SHN" om och om igen men jag hittar liksom inte svar på mina frågor..
Tänkte att någon här kan svara och hjälpa mig [-o<
Mvh. Nathalie