Känns som jag har vunnit OS guld!
Först till nattens redogörelse, ett uppvak vid 2 tiden, jag ramsade vilket inte hjälpte, jag gick in och la tillrätta och vops så somnade hon om, efter min ramsa.
Vi väckte henne kl 07.00 idag var hon inte glad, hon sov nog ganska så djupt, hon la exakt på det stället som jag lämnade henne kl 2 inatt.
förmiddags luren blev lite längre än vanligt (45 min) hon somnade 09.10 och vaknade 10.10 jag var ute på en promenad, och insåg att jag ändå inte skulle kunna väcka henne klockan 10,00 eftersom jag skulle fortsätta gå en liten bit till innan jag var framme, sen somnade hon 13.25 efter 2 ramsor och sov till 14.55 (wiho!) på eftermiddagen är hon trött, gäspade någon gång och gungade ögonen framåt halv 6 tiden. ( STORA FRAMSTEG, hon brukar gnugga 10 ggr i timmes från klockan 16.00) jag är ensam hemma idag med läggningen och kunde inte underhålla henne längre än till 18.45 försökte med alla medel.
Så 18.47 skickade jag ned henne i sängen efter en stor skratt fest tillsammans med hunden, gick ut direkt och ramsade x4, hon gnällde till lite i 3 omgångar, 18.48 var det tyst och 49 skickade jag in en bekräftelse..
Jaha nu har det gått 10 min och inte ett PIP, hon somnade alltså på 1 min.... VAAAAA? Igår var hon ju så komplicerad vad hände?
Jag vann os guld va?
Nu hoppas vi på en bra natt.
Dock till det lilla problemet som vi fortf. har..
Jag har sååå svårt för att få in henne mat, får nästintill lura henne att öppna munnen ibland, plockmat funkar ganska så bra, men är skit dålig på att komma på vilket sorts protein hon kan få i plock mat.
Lax och kyckling har hon fått några gånger, annars brukar det bli ärtor majs och potatis, broccoli och gurka typ..
Så försöker jag skicka in lite med imellan åt..
idag har det sett ut så här:
07.05 200 ml havre välling ( den dricker hon utan problems )
10.15 Knappt en halv banan
11.30 majs och ärtor, och knappt en halv burk hemma gjord mat, samt 2 iskuber med katrin plommon.
15.00 En halv portion gröt med en tredje dels banan i.
17.00 Majs och lite lite potatis mos med fiskgryta, sen fick hon en bit banan i handen att tugga på, och lite päron o ananas pure.
18.30 300 ml havre välling.
Behöver jag säga att hon älskar banan?
Kommer hon att börja "äta som en häst" som det står över allt?
Imorgon är vi inne på 7 dagen.