Frk carlsson,
hon är född 21.10, efter måååånga timmar på förlossningen ...
__
Det har funkat helt okej, inte helt fel fritt, läggning har inneburit gnäll och lite skrik, det tar mellan 10-20 min.
2 nätter har hon vaknat 1-2 ggr och förrigår natt tog hon hand om uppvaken själv, inatt fick jag ramsa och tillrätta lägga så sov hon som en stock till 07.00 då jag gick in och hon log stort mot mig =D>
Schema är följande:
19.00-07.00 Natt
07.05 Välling o blöjbyte
09.15-10.00 somna i vagnen för att efter 10 min sovande ta en promenad och sova klart.
10.00 litet mellanmål
11.30 Lunch
13.30-15.00 sova ute i vagn.
15.00 mellanmål
17.00 middag
18.30 kvällsslurk
19.00 Natt
idag sov hon inte hela eftermiddags luren, utan vaknade 14.30 när jag började prata med en granne när vi var ute och gick.
( hon vaknar utav ljud flera ggr!!! )
Sen har hon varit jätte trött hela eftermiddagen, jag försökte få henne att sova 5 minuter vid 16.15 men det gick inte..
Så efter 15 minuters försök så gav jag upp, och fick henne att skratta innan jag tog upp henne ur vagnen.
Nu på kvällen var hon SUUUPER TRÖTT

så vi tog kvarten och skulle lägga henne 18.45, välling och skrattade lite grann ( hon var så trött så det var svårt!) och sen somnade hon antagligen av utmattning 19.17 ..
Hon var helt hysterisk ett tag och vi fick buffa och lugna henne för att hon inte skulle kräkas så mycket hon skrek.
Vad händer?
jag skall läsa kapitelet säkerheten igen nu ikväll..
Men suck, vad väntar nu? Blir det katastroff natt eller vad är det frågan ?
Detta är natt 6, kanske det vara "återfallet" redan?
allting har ju inte satt sig ännu, eftersom nattningarna fortfarande tar så pass långt tid med frågor och gnäll och skrik.
Både dag tid och kvälls tid.
Vi behöver råd och hjälP!