Läste nga inlägg ang. scheman och att dessa bör följas regelrätt men jag kan inte sitta hemma och följa klockan hela tiden utan fikar på stan med vänner och det kan ju bli lite när som tidsmässigt. Liksom shoppingturer och inhandlande av livsmedel in och ut ur kallt väder till varma butiker etc. Somnar och vaknar lite olika av både värme och nya ljud och eller höga röster ... liksom sover fastän utryckningsfordon far förbi ! Inte kan jag låta världen kretssa runt henne och inte skall jag väl vagna en vaknad och skrattande liten gullegris bara för att hon inte sovit sina 1½h utan bara 45min. Eftersom hon gärna vill äta och sedan somna på det så blir sällan mat tiderna samma heller utan hamnar lite olika typ när hon känner för det. Sover gör hon och glad är hon och roar sig med ensamlekar lite då och då underdagen när jag gör ngt annat, tvättar, lagarmat eller städar. Ibland vill hon hellre hänga med i bärselen. Dessutom är vi mitt i villarenovering och flytt och beräknas kunna flytta in i röran i slutet av januari.
Gör jag henne en otjänst eller kan vi köra på tills vi stöter på trubbel?
Tack igen för en super site.
Kramar och nyp i stjärten *ler*
/Cajed