Hej!
För 2år sedan kurades storebror och resultatet är vi nöjda med. Inatt påbörjades kuren för lillebror viggo, 6 månader och det gick sådär. Han har varit vaken nästan hela natten sedan kl 1 och är helt borta nu när han ska vara vaken. Det hade vi fixat! Men nu har han fått feber och är jätteförkyld (han var frisk igår). Ska vi avbryta kuren??? Han vägrar att vara själv och vi har inte fått ett leende på hela förmiddagen.
Snälla någon, vad tycker ni att vi ska göra? Han hade 38,4 i feber precis och håller på att somna i min famn nu när jag skriver, så jag måste sluta.
Tack så länge!
Lillebrors tur för kur - akut hjälp!
-
axels mamma
Lillebrors tur för kur - akut hjälp!
Axel 080801, kurstart 8 feb -09
Viggo 100722, kurstart 28 jan - 11
Viggo 100722, kurstart 28 jan - 11
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Re: Lillebrors tur för kur - akut hjälp!
Hej, vet du det är jättesvårt att svara. Är ni ängsliga och oroliga när han vaknar vill dutta och fixa, avbryt då kuren.
Är ni det inte och känner att ärsch, vi kan gå in när han sovit i 10 min och dutta där och fixa i sängen. Så se det som att ni drar UUUUTTT på kuren. Och kör typ natt 1 i två nätter och sen natt 2 natt 3 osv... Men man måste kunna känna att man kan ramsa med hel attityd och inte stå utanför och undra, är han febrig, behövs neseril. osv... Då kurar man INTE!
Lycka till oavsett val ni gör.
Är ni det inte och känner att ärsch, vi kan gå in när han sovit i 10 min och dutta där och fixa i sängen. Så se det som att ni drar UUUUTTT på kuren. Och kör typ natt 1 i två nätter och sen natt 2 natt 3 osv... Men man måste kunna känna att man kan ramsa med hel attityd och inte stå utanför och undra, är han febrig, behövs neseril. osv... Då kurar man INTE!
Lycka till oavsett val ni gör.
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.