Hej Anna,och tack för svar!
Men det jag menar är att han blir hysterisk fort när jag lägger han för att sova och det håller i sig tills jag lyfter upp han,och det är INTE nån halvminut på det inte!
det är efter han har somnat och vaknar igen som han grymtar till eller "frågar" i nån halvminut och sen kanske ,bara kanske somnar in själv!!!!!!!
Jag har inge ork kvar snart!!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Så börja med, tycker jag, att fundera väldigt ordentligt på om du vill genomföra sova-hela-natten-kuren eller inte. Namnet är en smula missvisande eftersom shn-kuren ju innefattar hela dygnet, hela schemabygget (och dess efterföljande) och mer än det - faktiskt en hel livsfilosofi. Ingen tvingar dig att införa rutiner, att ta ledningen, att strukturera tillvaron för ditt lilla barn (och dig själv) med säker hand. Men OM du vill det och bestämmer dig för det, då måste du också läsa på, läsa och lära och läsa igen, tills du verkligen förstår. Det går inte av för mindre
Det finns mycket även på hemsidan, t ex en krönika som heter "Varför skriker barnet?" Tala om vad du kommer fram till
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022