Var lilla är 9 manader och vi har precis börjat med ensamlek i sängen och behöver hjälp....
Hon har lekt själv pa golvet i vardagsrummet innan och det har fungerat bra tills hon började kräla och därmed inte ligger kvar utan krälar iväg efter oss.
Första dagen i sângen gick bra, la upp ett gäng favorit saker och satte pa lite trevlig musik och sa hej hej ses om ett tag. Hon lekte förnöjsamt i 10min da jag gick in och bröt. Dag tva lekte hon fint i 20min da jag gick in och bröt. (da hade hon dock ramlat i till ryggläge fran sittande och hon kan ej ta sig upp igen sa hon lag mest och tittade i taket och gjorde pruttljud
Hur ska jag göra när hon ställer sig upp sa dâr och grater?
Det är svart att hitta saker hon är särskilt intresserad av, vi har ett pussel med 4 stora bitar, en trälada med träklossar samt en plast bunke brevid att fylla (det gillar hon bäst), skallra, aktivitetsbok (oxa favorit), en pale med stjärn ringar att tra pa i plas som blinkar och spelar musik när man trär pa dem, tva gose nallar, riskaka och en spegel. Vi försöker köra stenhart med socialdelaktighet och inga leksaker resten av dagen, men hon verkar ända inte sa intresserad av att halla pa med dem.
Tack tack.