tillfällig fembarnsmamma!!!!
tillfällig fembarnsmamma!!!!
wow, jag har tillfället den avundsvärda rollen som "fembarnsmamma"...woooooow..! I en trea i ett höghus..hahaha..ville bara berätta...vid middagen igår..ALLA hjälpte till, även bonusungarna. Vi bara körde på vårat race...6-åriga guddotterns blick och leende när jag hjälplöst frågade henne hur man egentligen gör en vitlöksdressing kommer får mig att fnissa i evigheter och hur hon och treåringen tillsammans kämpade med vitlökspressen och hur lilla gudsötisen sååååååå koncentrerat rörde runt i dressingen. Extra blivande 11 åringen frågade vad vi skulle dricka till maten...- ja, vad ska vi dricka, tycker du???? Så fixade han jordens goaste saft...(varpå min 12-åring oroligt tittade på undrandes om det verkligen var ok att kompisen jobbade på i vårat kök)...min blivande 11 åring dukade...12-åringen stod mesti ett hörn och log...men hade som uppgift att sprida glädje så det var ok...7 pers fixade middag i ett pyttekök..sååååååååååå mysigt och ljudnivån, well...hmmm..hahaha..han som fixade saften växte cirka 10 cm....är inte detta livet?

Oerhört stolt mamma till tre "stora små gullungar"
-93 -95 -02 (samma pappa) (skratt)
-93 -95 -02 (samma pappa) (skratt)
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022