hjääälp problem med daglurarna

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Låst
urosen

hjääälp problem med daglurarna

Inlägg av urosen »

Hej,

Jag har eg en annan tråd här men ingen svarar ju på mina frågor där så jag försöker med en ny tråd.

Jag håller på och kura min 7 ½ m kille. Det går rätt bra och i natt (natt 3) sov han utan uppvak från 24-07 även om han dessförinnan var väldigt tjurig och vaknade massor hela tiden, som om han hade väldigt svårt att somna. Är ganska hård och har verkligen försökt att inte buffa i onödan.

Nu är daglurarna dock jättesvåra från att ha fungerat väldigt bra innan (dvs även innan kuren) Jag fattar inte riktigt hur man ska göra. Jag har honom i vagnen och har från börjat vagnat men nu försöker jag sluta med vilket han inte gillar. lade honom idag 12:15 efter maten och då skrek han till 12:45 tyst till 13:15 och nu är det igång igen. Han argskriker mest så därför har jag inte ramsat så mycket mer än i absoluta nödfall. ska man sedan när han tystnar gå dit och bekräfta. Känns som jag en gång väckte honom genom att göra det. Nu är han tyst igen.

Snälla vore så glad om någon kunde svara på min tråd!!!!
Acnaib
Rådgivare/advisor

Re: hjääälp problem med daglurarna

Inlägg av Acnaib »

Hej!

_lill har svarat dig så fint i din andra tråd om hur vi arbetar här på forumet. Alla som svarar i trådar har gör det idiellt, på sin fritid. Vår ambition är att alla ska få svar inom 3 dagar men oftast får man svar mycket fortare. Nu såhär innan jul så har även vi som svarar här lite mer på dagsschemat och hinner kanske inte svara så mycket och så snabbt som vi (och ni) skulle vilja.
Man få ha lite tålamod så kommer det svar iaf inom 3 dagar :wink:

Det man kan tänka på är att om man i sin tråd skriver varje dag så kan vi som svarar vid en första anblick tro att det äldsta inlägg som väntar på svar är skrivet mycket nyligare (är det ett korrekt ord :-k) än det egentligen är.
Nu talar jag för mig själv, men om jag har ont om tid, så scrollar jag längst ned på listan och arberat med dem som har skrivit senast och således väntat på svar längst. Om någon då har skrivit på sön, på mån, på tis och på ons så ser jag, vid en första anblick, bara att personen skrivit på ons. Och således ligger den tråden högre upp i listan och får vänta. Jag menar såklart inte att man inte får och kan skriva varje dag, men så arbetar jag, och då kanske man får vänta någon extra dag innan man får svar i sin tråd. :wink:

:heart:
Bianca
:heart: Freja :heart: 2009-01-03
:heart: Ronja :heart: 2010-05-22
:heart: Franz :heart: 2015-09-20
:heart: Otto :heart: 2017-01-01
Låst

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"