Frågor inför kur
-
mammaemilie
Frågor inför kur
Hej vår kille sover hyffsat bra har väl inte haft så stora problem med sömnen men jag vill att han ska kunna sova 12timmar per natt och det kan han inte nu utan att vakna ett par gånger och det slutar ju ofta med att ha får komma upp i vår säng vid 4 tiden, sover även med napp vilket stör hans sömn så den ska bort den 16. Visst kan vi väl kura honom fast han inte har extrema sömn problem men problem med sömnen har han ju för han får inte sin sammanhängande sömn. Tacksam för svar har satt datum för kur 16dec vill bara va säker 
Hej igen
! Ni kan absolut kura honom trots att era problem inte är så stora. Ni kommer ge honom en fin gåva, att kunna sova tryggt och säkert genom livet och det tycker jag är det finaste man kan ge!
Om du har fler frågor så ställ gärna dem i samma tråd så har vi allt på samma ställe.
Kram Emma
Om du har fler frågor så ställ gärna dem i samma tråd så har vi allt på samma ställe.
Kram Emma
-
mammaemilie
tack
Tack för svaret nu är jag 100% säker på att jag gör rätt att genom gå kuren och att vi kommer ge honom det han behöver, god sömn =)
Jo jag kommer ha en hel del frågor fram till kur datum ska jag fortsätta i den andra tråden då?
Jo jag kommer ha en hel del frågor fram till kur datum ska jag fortsätta i den andra tråden då?
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Re: tack
mammaemilie skrev:Jo jag kommer ha en hel del frågor fram till kur datum ska jag fortsätta i den andra tråden då?
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.