Snälla hjälp mig.

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Gondul

Snälla hjälp mig.

Inlägg av Gondul »

Jag har en dotter på snart ett år.
Hon har i flera månader vaknat klockan fyra på morgonen. Oftast har hon öven antingen en väldigt full kissblöja eller bajsblöja. Vi byter på henne, men sen så är det hopplöst att få henne att somna om igen, hon somnar runt tolv och sover endast i ca 30-60min. Dagarna består av gråt och gnäll för att hon är trött. Jag är gravid med nr två och är i vecka 12. Jag blir snart knäpp, jag måste få sova. Finns det någon vänlig själ här som kanske kan ge mig lite tips och råd.
Gondul

Inlägg av Gondul »

Nu har jag lagt min dotter i sin spjälis för att hon var trött. Men hon ligger bara och skriker, trots att hon fått välling. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vill ju inte att hon ska vara ledsen :(
Gondul

Inlägg av Gondul »

Ingen?
chokladkaninen

Inlägg av chokladkaninen »

Hej Gondul! :D

Välkommen till forumet! :D Här är huvudregeln att man får svar inom 3 dagar, så du behöver ladda tålamodet en smula. :wink: Medan du väntar kan du börja läsa Sova Hela Natten-boken och fundera på om kuren är något för er - det låter som om ni behöver den!

Grattis till att ha hittat hit! :D
Mamma till :heart: Storasyster f feb 07
och :heart: Lillebror f okt 08
Gondul

Inlägg av Gondul »

Sorry om jag inte är tålmodig, och det ber jag om ursäkt för. Anledningen till att jag skriver är att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Men jag ska läsa boken =)
chokladkaninen

Inlägg av chokladkaninen »

Hej Gondul! :D

Hur går det? Har du börjat läsa på? 8)

Det är förstås lätt hänt att man blir både missmodig och otålig när man känner att situationen har gått en ur händerna. :cry: Men Sova Hela Natten-kuren är inget man tar sig för lättvindigt, utan något som man måste förbereda noga. :wink: Och tänk så här: har ni haft sovhaveri i flera månader så klarar ni det i ett par dagar eller nån vecka till medan ni läser in er ordentligt och förbereder kuren.

Här är lite peppläsning på vägen: http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=2010 Heja heja! :D
Mamma till :heart: Storasyster f feb 07
och :heart: Lillebror f okt 08
Gondul

Inlägg av Gondul »

chokladkaninen skrev:Hej Gondul! :D

Hur går det? Har du börjat läsa på? 8)

Det är förstås lätt hänt att man blir både missmodig och otålig när man känner att situationen har gått en ur händerna. :cry: Men Sova Hela Natten-kuren är inget man tar sig för lättvindigt, utan något som man måste förbereda noga. :wink: Och tänk så här: har ni haft sovhaveri i flera månader så klarar ni det i ett par dagar eller nån vecka till medan ni läser in er ordentligt och förbereder kuren.

Här är lite peppläsning på vägen: http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=2010 Heja heja! :D
Hej. jag har läst boken, och har bestämt att det inte var något för oss. Vi fann lösningen på problemet på annat vis.
Tack för den hjälpen jag fick =)
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"