Hej!
Vi började kura vår son i natt och det gick ganska bra fram till ca kl 4.
Jag försökte att ramsa men han blev väldigt arg så jag gick och la till rätta och buffade. Han blir avslappnad och tyst ganska snabbt men så fort jag slutar blir han vansinnig igen. Jag försökte att sluta buffa och ramsa ut när han var lugn men sedan drog han igång igen och blev vansinnig. Jag är lite rädd för att hamna i "buffningsträsket" för det är väl de de vill. Är det rätt att gå ut och sedan in igen och börja om eller hur skall jag göra? Jag fick hålla på ca 1,5 timme men sedan somnade han. Nu är det snart dags för godmorgon...
Mvh
Sope
Hjälp! Hur hantera vargtimmarna och buffning
Hej och välkommen! 
De första 2-3 nätterna hanterar man vargtimmen som om det vore när som på natten men redna fjärda natten hanterar man den annorlunda!
Frärde natten backar man både med buffnin och ramsan. Vi första uppvaket i vargtimmen ger man en upplysningsramsa, en glad saklig ramsa x4 i förbigående. Sen gör man inget mer
Älsklingen får reagera igen men man er ingen ny ramsa och man går inte in! Ingen trafik i vargtimmen!! Om man vill kan man spela musik eller göra husljud, eller göra inget. Hon man än väljer att göra så gör man på samma sätt varje morgon i vargtimmen.
Berätta gärna hur det går för er!

Bianca
De första 2-3 nätterna hanterar man vargtimmen som om det vore när som på natten men redna fjärda natten hanterar man den annorlunda!
Frärde natten backar man både med buffnin och ramsan. Vi första uppvaket i vargtimmen ger man en upplysningsramsa, en glad saklig ramsa x4 i förbigående. Sen gör man inget mer
Berätta gärna hur det går för er!
Bianca