Längesedan jag skrev här nu! Tack för ditt svar kalaskakan!
Klart det inte är ett problem att lillen var en tröttis

menade inte riktigt så som det lät.
Nu behöver jag er hjälp igen! Amningen började flyta på bra efter strulet och har sedan han var 10 veckor fungerat jättebra. Han är dock svår att få i "påfyllning". Detta var inte ett problem då han ändå stog sig 3,5 -4 timmar på dagen mellan målen tidigare. Nätterna blev tillfälligt bättre ett tag runt 3 månader och han sov 20-5 eller 20.30-5.30 ett tag. Detta varade i ca 4 dygn...Sen började det!!
På bara ett dygn när han var 3,5 månad var allt sig olikt om nätterna. Lillen lägger sig 20 och har gjort det ett bra tag nu. Han började vakna 22.30, 24, 04, 05 osv... Hjälp vad händer? Han kräktes gult på nätterna och luktade...ammoniak. Bvc sa att det var galla och att han var i rejäl ökningsperiod och att det bara var att fortsätta. 2 veckor har nu gått och vi börjar bli riktigt trötta här hemma. Isak vaknar inte riktigt lika ofta längre men om han lägger sig 20 så vaknar han ca 23 och är HUNGRIG och sedan mellan 2-4 och sedan vid 6. Han brukade innan vakna vid 7 och ha morgon då.
Jag känner att vi har kommit in i en ond spiral med mkt nattätande och då äter han mindre på dagarna.
Vi har fram tills nu inte hållit ett strikt schema men han har fått sina timmar sömn per dygn vilka just nu är 15,5. Han har natt 20-07 och sover 3 pass per dag där sista passet är kort. Det har funkat bra men det svåraste är nätterna och maten.
Jag började igår att ge honom en liten smakis då han är 4 månader om 3 dagar. Skall fortsätta med det idag. Hjälp mig med tips på hur vi skall lösa vår situation!
Jag har nu satt ett schema och började med det idag för nu skall här styras upp!

Jag matar enligt sm inom 1 timme och har blivit förvånad då han faktiskt har accepterat lite extra 1 timme efter första matningen. Hoppas på bättring...
Han väger nu ca 6300 tror jag.