Om du ser bakåt i backspegeln så är det väl ändå mycket bättre nu än innan ni kurade, eller hur?
Hur ser schemat ut nu?
Bianca
Inga teorier ännu...endast konstateranden.Dessutom har jag hittat honom vid huvudändan, som en korv längst kortsidan (idag på rygg, utan täcke) i flera dagar i rad..
Kör "pangramsa" (Upplysningsramsa) så fort han vaknar, en gång, glatt i förbigående. Sen inget mer. Jag körde oxå ett tag att jag avvaktade "Kanske somnar hon om själv" men det drog bara ut på tiden. När jag sen pangramsade så fort hon vaknade varje morgon, så plötsligt! inga mer uppvak i vargtimmen!Jag hoppas att det är så! För nu har han börjat vakna varje natt mellan 05 o 06.. Ibland avvaktar vi och då somnar han om, men dom gånger vi bedömer att det är läge för ramsa vekar han bli ännu argare och ledsnare.. Vi funderar på om vi ska köra "pangramsa" några dagar i rad nu på direkten när han vaknar, eller om vi ska avvakta och se om han somnar om själv..?
Freja hade oxå det förra året. Miniderm funkade superbt här! (Finns på apoteket)Dessutom har stackars lillkraken fått eksem på kinderna, trodde först det var allergi, men bvc trodde det var kyla och fukt och torr luft. Så nu ser han ut som han har käkat blåbärssylt med hela ansiktet.. Det kanske gör honom extra kinkig och dessutom har han utvecklats supermycket de senaste dagarna och lärt sig sitta själv och har lärt sig ta i saker med tummen och pekfingret och sånt