Efter noga undersökning har jag kommit fram till att man faktiskt FÅR göra reklam här på kackelforum, därför tänkte jag passa på att göra det...på sätt och vis. I första hand gör jag det faktiskt för mina "gamla vänner" på en annan del av detta forum (och för nya också så klart!) där vi diskuterat hur vi på bästa sätt kan hjälpa våra barn med autismdiagnos. Eftersom inte sjukvården vill hjälpa oss så har vi alltså fått göra det på egen hand med olika metoder, en av dem har varit att behandla med biomedicin. Jag har gjort det i snart drygt ett år med min äldsta pojk och fått se resultat som jag aldrig trodde var möjliga!! Detta vill jag naturligtvis sprida vidare och motivera andra att försöka så därför har jag lagt upp "autism" som en del av min nystartade firma. Läs mer om ni vill:
www.ewardsfriskvard.se
Och nu blir det reklam...
Och nu blir det reklam...
Vivi - Stolt mor till Mille och Mini, stolt skapare av c/o Ewards - kreativ friskvård.
I första hand är det vitaminer, mineraler, fettsyror och aminosyror i "vanliga" rekommenderade eller högre doser. Det finns också en uppsjö av andra naturliga "substanser" som används. Tex så får Mille "Enhansa" som är baserat på gurkmeja och det har han svarat KANON på, googla gärna det.
Vivi - Stolt mor till Mille och Mini, stolt skapare av c/o Ewards - kreativ friskvård.
Hmmm.... I wish, I wish att det va så enkelt.... Vad gäller tester för dessa barn och deras brister är det enda som är säkert att inget är säkert.... Att hårmineraltestet du gjort inte visade på några brister betyder bara att testet inte visar på några brister hos "en frisk normalpopulation" som testerna ju faktiskt utgår från. Ingen kan veta vad som är brist eller inte hos "våra barn" om du frågar mig, därför får man helt enkelt läsa på och prova sig fram och då helst med någon kunnig (läs DAN-läkare) som stöd och ansvarig. Jag vet att de ofta använder www.labbio.net och där gör man "autismpanel" testet, det har vi gjort med Mille. Vi har också gjort tester här hemma där allt var "normalt" men enligt labbio så hade han skyhöga halter av substanser som de inte bryr sig om att testa här hemma. Vad gäller hårmineraltest så vet jag bara att det inte är tillförlitligt vad gäller att visa för höga halter av kvicksilver (som våra barn ofta har) för att kvicksilvret i sig självt stör utsöndringen av det. Om jag skulle göra några tester här hemma så skulle det i så fall vara genom scandlab...
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022