Och jag blir rörd, så där härligt så tårarna flockar sig i ögonvrårna och kroppen ryser lite behagligt.
Nattning med en ramsa för Mr L och så en påminnelse strax efter fem och så väckning på det. Marianne, du är en supermorsa! Bara så du vet, jag är så stolt över ditt jobb med Mr L och det lönar sig mer och mer för varje natt i form av fler och fler sovtimmar. Åh, vad jag är glad, jätteglad faktiskt.
Och så lilla Ms S, sköter sig ju alldeles väldigt bra. Men något annat kunde man ju inte tro heller. Och ni anar inte så vacker Ms S mamma är, som en filmstjärna gled hon in i Annas kök där vi nattugglor satt och bara längtade efter att få slänga sig i sängen. Samma kväll hade hennes naglar vackert rött nagellack och bara för att vi bad om det så satte hon på sig ett otroligt vackert rött läppstift. Gud om man kunde se så vacker ut, det är bara inte möjligt. Det var ju inte undra på att jag bara satt och stirrade när vi pratade,

men det gäller ju att njuta av allt som är vackert i sin omgivning. Så en kram till den vackraste mamma jag någonsin fått äran att träffa.
Och så lille herr R, en sån skönhet som sover som en liten, liten stock. Tänk så mycket du kommer hinna sy nu Strömming! Han kommer säkerligen kunna sova ute också inom en snar framtid. Du vet ju att det bara handlar om ATTITYD, SÄKERHET och sånt?

Skickar en varm kram till er båda två.
Och så Mr M som nog ändå borde få en liten bil så han kan glida runt i vardagsrummet med armbågen så där coolt hängade på bildörren och med frillan fixad så locken i pannan är perfekt. Visst är han cool och coola killar har lite attityd, de behöver övertygas lite extra då och då så de kommer ihåg att sova gott. Det är ju ändå grunden för ett gott liv, sover man inte gott orkar man inte glida runt i någon cool bil.

Och du Polisa, det är helt ok att både buffa och solfjädra när han ligger på sida om han tycker det är bekvämast. Första natten vid nattningen buffade jag honom på sidan, du hade ju sagt att han gärna låg så, och efter några buff när han slappnade av rullade jag över honom på mage och buffade klart. Krama honom ordentligt från mig och så en kram till dig med.
Själv roar jag och min familj oss med att festa varje dag denna helg, roligt men lite tröttande i det långa loppet.
Kram Susan