vill ha lite hjälp med att få en gladare bebis...

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Låst
stolt 2barns mamma

vill ha lite hjälp med att få en gladare bebis...

Inlägg av stolt 2barns mamma »

jag har nu kurat vår son som numera sover som en prins på nätterna... :D håller på att knåpa ihop ett nytt chema då det inte riktigt vill funka med tider å så. :wink: men nu till mitt "problem"
min lille skrutt e så gnällig å kinkig hela tiden å vad man än försöker med så e han ändå "ledsen" :cry: vill ju så gärna att han ska vara som förr... :( jag läste ju i boken att han kan vara väldigt trött de första dagarna men kan det vara det som håller i sig än? :?
jag vill väldigt gärna ha lite tips på hur jag ska göra för att få honom att vara glad igen... börjar bli lite orolig å det e ju inte bra för då känner han ju av det :? :oops:

tack på förhand :wink:
:heart:
:heart: dotter mars 06 :heart:
:heart: son juni 09 :heart:
Anna09

Inlägg av Anna09 »

Hej!

Jag besvarar din fråga men vill sedan att du gärna fortsätter i din gamla tråd. Det är lättare för oss att följa dig då. :wink:

Hur är det med den sociala delaktigheten? Detta är ett mycket uppskattat och nödvändigt (tycker jag) moment under dagarna.

De behöver känna sig oumbärliga och hjälpsamma och som delaktiga i familjelivet med dess bestyr och rutiner.

:smile:

Nu låser jag denna tråd så ses vi i din gamla framöver.

Du kan också lägga in denna typ av fråga i andra forum här på Forumet, Späda och Små, eller Barnafostran till exempel. Eftersom han redan är färdigkurad tänker jag.

:heart:
//Anna
Mamma till Ester - :heart: född feb 09, kvällsmålskurad juni 09
Låst

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"