Sådärja nu är nattamaten väck sen tre dar och inte verkar pyret sakna den något nämnvärt
Däremot så har vi fortfarande ett sovproblem som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa. Skrutt vaknar nån gång efter midnatt och skriker och är stört omöjlig att få att somna om mer än några minuter i stöten. Har försökt lyssna av vad problemet är (ofta kan man ju i alla fall gissa vad som håller honom vaken) men han verkar varken hungrig, rädd eller något annat specifikt. Det är mer som att...ja...han är vaken och kan inte somna om typ
Han är ju kurad sen tidigare så han kan rutinen och lägger sig snällt och somnar när jag ger kort solfjäder och ramsar ut, men vaknar igen och börjar skrika efter sådär fem-tio minuter. Detta pågår i ett par timmar innan han somnar ordentligt. Resultatet blir (förutom hemskt trötta föräldrar) att gullungen bara sover sådär nio timmar per natt
Tips på hur jag attackerar det här? Hittills har vi gått in och lagt / solfjädrat kort / ramsat ut. Bara ramsa resulterar i att han skriker upp sig ordentligt. Ska vi framhärda med bara ramsan eller fortsätta gå in och verktyga? Tacksam för alla synpunkter!