SHN-kurs i Gastsjön (för)sommaren 2010
Nu har jag bokat flyget också. Så fyra personer är vi om jag inte förstått fel.
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Hallå foruminnor!
Efter att ha gått igenom ekonomin här hemma har jag dessvärre tvingats inse att jag inte har möjlighet att följa med. Har varken råd med tåg/avgift eller att ta ledigt från jobbet. Baskemej!
Hoppas att någon annan är bra på dokumentation så att jag kan följa framstegen hemifrån.
Efter att ha gått igenom ekonomin här hemma har jag dessvärre tvingats inse att jag inte har möjlighet att följa med. Har varken råd med tåg/avgift eller att ta ledigt från jobbet. Baskemej!
Hoppas att någon annan är bra på dokumentation så att jag kan följa framstegen hemifrån.
Fanny, mamma till världens bästa Charlie, född april 2009.
Nu behöver jag veta hur många vi blir som flyger till Östersund eftersom jag tänkte ta på mig att kolla upp hyrbil. PappaMatte, du hänger väl på i bilen på även om du landar en dag tidigare?
Kram Tina
Kram Tina
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
http://dahlin.bloggproffs.se
Jag är med i hyrbil från flyget!
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Jag undrar om man möjligtvis skulle rymmas med?? Jag måste ännu kolla priser eftersom jag kommer från Finland, men hoppas det skulle vara möjligt för mig att delta. Jag omskolar mig nämligen till sjuksköterska->barnmorska->hälsorådgivare (examineringen kan dock dröja då vi planerar/hoppas på fem barn och endast ett är "tillverkat"
) och planerar att sprida AWs "budskap" vidare och skulle definitivt behöva vettig skolning och bli diplomerad SHN kurare. 
Hej igen foruminnor!
Nu verkar det trots allt som att det löser sig med ekonomin och jag vill förstås mer än gärna följa med, om jag får.
Men nu undrar jag om det är någon som har tänkt ta 06.40-tåget hem från Bräcke på måndagen. Det tar nämligen bara fyra timmar, jämfört med sju.
Frågan är alltså om det kan lösa sig med skjuts!
Kram kram från en strålande glad Fanny
Nu verkar det trots allt som att det löser sig med ekonomin och jag vill förstås mer än gärna följa med, om jag får.
Men nu undrar jag om det är någon som har tänkt ta 06.40-tåget hem från Bräcke på måndagen. Det tar nämligen bara fyra timmar, jämfört med sju.
Frågan är alltså om det kan lösa sig med skjuts!
Kram kram från en strålande glad Fanny
Fanny, mamma till världens bästa Charlie, född april 2009.
Hej!
Det har strulat, eller strulat kanske är fel ord men det visar sig att jag inte kan följa med upp till Gastsjön iallafall
Supertråkigt!
Jag ska inskola lillan på dagis runt den tiden (har inte fått exakt datum än) och jag vill inte lämna henne då. Det kommer nog vara tillräckligt jobbigt redan som det är.
Jag får hoppas på en till omgång!
Hoppas ni andra får det helt toppen-underbart!
Kram / Annika
Det har strulat, eller strulat kanske är fel ord men det visar sig att jag inte kan följa med upp till Gastsjön iallafall
Jag ska inskola lillan på dagis runt den tiden (har inte fått exakt datum än) och jag vill inte lämna henne då. Det kommer nog vara tillräckligt jobbigt redan som det är.
Jag får hoppas på en till omgång!
Hoppas ni andra får det helt toppen-underbart!
Kram / Annika
Min värld blev underbar dagen då du kom - Isabelle 2008-06-12. Finaste!
Och livet förgylldes ytterligare med er - Molly och Ida 2011-09-06.
Och livet förgylldes ytterligare med er - Molly och Ida 2011-09-06.
080612!
Ville bara säga att det inte behöver vara jobbigt med inskolningen. Jag hade 1 jobbig inskolning utav 3. Det var med barnet som var 1,5. Det är nämligen den jobbigaste perioden att ha inskolning på, personal på förskolan är också välmedvetna om det.
Men, som sagt, med 2 åringen gick det superbra, han älskar sin förskola och har trivts där i 7 månader nu. Din dotter blir ju ochså 2 år så Lycka till!
Fanny83!
Jag har också övervägt 6.40 tåget, verkligen mycket lockande. Men jag har mycket svårt att tänka mig att nån utav de som inte sovit ordentligt 4 nätter på raken kommer att vara förtjust över väckning kl.5.00 eller ännu tidigare. Så nu är vi flera stycken som köpt biljetter på 8.25 tåget.
Ville bara säga att det inte behöver vara jobbigt med inskolningen. Jag hade 1 jobbig inskolning utav 3. Det var med barnet som var 1,5. Det är nämligen den jobbigaste perioden att ha inskolning på, personal på förskolan är också välmedvetna om det.
Men, som sagt, med 2 åringen gick det superbra, han älskar sin förskola och har trivts där i 7 månader nu. Din dotter blir ju ochså 2 år så Lycka till!
Fanny83!
Jag har också övervägt 6.40 tåget, verkligen mycket lockande. Men jag har mycket svårt att tänka mig att nån utav de som inte sovit ordentligt 4 nätter på raken kommer att vara förtjust över väckning kl.5.00 eller ännu tidigare. Så nu är vi flera stycken som köpt biljetter på 8.25 tåget.
Lena, mamma till
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
pojke -juni 02,
flicka -januari 05,
pojke -september 07
Sussi skrev:Jag hoppar av i år
Jag har köpt lägenhet
TorsMamma och ilindstrom -Sorry ni skulle ju åka i min bil, skynda att boka tåg eller nåt.
Kram till alla, från en ändå nöjd Kristina.
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067