Nu är jag i stort behov av hjälp
Min dotter som blir 2 år i juni har blivit ett riktigt trots barn, tidigare har hon ända sedan födseln varit ett matvrak all mat har smakat bra för henne och hon har alltid ätit så bra och växt normalt, men nu har hon nästan slutat äta hon smakar bara lite på maten och sedan e de tack tack för hennes del, vi försöker vara ute och aktivera henne så mycket som möjligt i hopp om att maten skall smaka bättre men NEJ de kan ju mamma glömma
Sedan har vi ju detta med sovandet också som inte fungerar så bra, där har hon också varit ett bra exempel på hur bra ett barn kan sova, ända tills ca 3 veckor sedan har hon sovit som en stock över 12h/natt men nu har hon nästan slutat sova också hon lägger sig klockan 21.00 efter att vi har läst en saga och skrattat lite, men klockan ca 00.00 börjar det hon börjar gall skrika och gråta och vill krypa ner i vår säng detta kan upprepas ca 6ggr/natt, då hon kommer till vår säng tar jag henne och för tillbaka henne i egen säng där kan hon ligga ca 1/2 timme så är det dags för skrik och gråt och upp ur sängen igen och kommer tassande till våran säng, jag e så trött varje dag så att jag nästan somnar stående men hon är pigg och glad som inget skulle ha hänt under natten.
Hon sover i en vanlig säng och jag läste på andra forum här att man skulle ta tillbaka spjäl sängen om dom trotsar så här, är det något jag skall göra eller?? Kommer hon inte att få panik under natten då om hon inte kommer därifrån??
Hoppas att någon kan hjälpa oss