Hej chokladkaninen!
Ursäkta sent svar, av någon anledning försvinner tiden mycket fort...
Så här har det gått:
Vi körde igång direkt på måndagen, vilket fungerade över förväntan, förutom kvällen då... Han vaknade 30 min efter att jag lade ner honom och skrek otröstligt i över en timme trots buffning. Det visade sig att han faktiskt var hungrig, så efter att jag plockade upp och matade fungerade buffningen bra, och jag lyckades få honom att sova.
Tisdagen hände samma sak, denna gång tog jag upp tidigare och matade och sedan bums i säng och buffning...
På onsdagen började vi med gröt, vilket lilleman VERKLIGEN uppskattade, han åt en hel portion + 100 ml ersättning + amning. Då tänker jag i min enfald att då vanar han inte när jag lagt honom... Men samma sak där, 30 minuter och sedan skrik... Fick ta upp och mata
MEN:

Numer blir kvällarna kortare, han somnar för kvällen (efter extramatningen som jag verkligen inte vet hur vi ska komma undan...Han är verkligen hungrig) 19.30 mot tidigare 22-23

Vi kånkar inte omkring på honom i timmar

Han somnar själv praktiskt taget varje pass. Ibland med napp, ibland utan.
Vad som inte funkar är:

Nätterna... Hanvaknar numer ganska många gånger och är hungrig, jag misstänker att det är för att han inte får i sig tillräckligt på dagen... Han tycker att flaska är allmänt tråkigt... När kan man införa måltider? Nu får han ju gröt till kvällen, kan man ge det på morgonen också?

Dagarna... Det har fungerat sämre och sämre med lurar och mat. Vi (läs: min man) är konsekventa på de tider vi satt, men igår ex. vis blev det tydligen mycket skrik (inte pga hunger...)
Schemat ser ut som följer:
06.00 Morgon amning+lite ersättning
07.00 Sova
08.30 Vaken
09.30 Mat
10.30-12.30 Sova
13.00 Mat
14.30 Sova
16.00 Vakna
16.15 Gröt + lite ersättning
18.15 Ersättning + ev. amning
18.30-19.00 Sova beroende på orken.