Hejsan Moderatorn!
Jag har ett förslag om att dela upp "Kurbarnens hjälpforum" i två delar. En del för nykurade lite yngre barn och en del för barn äldre än, säg 1 år.
Jag tycker att åldersindelningen är mest vettig. Jag har själv en liten son på snart 20 månader och många gånger har jag haft svårt att söka efter svar med 'search'. Jag får mest träffar som rör mindre barn, men ibland får rutinerade sovare också problem och de svaren drunknar i alla andra svar.
Alltså, mitt förslag är att göra om "Kurbarnens hjälpforum" till två forum. Ett för småttingar och ett för något äldre barn.
mvh
/Nemi
Förslag på uppdelning av forum
Förslag på uppdelning av forum
En son f?dd nov -03 som 'kurade' vid 6 m?naders ?lder. Syskon v?ntas i april!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Vad sägs, kära Sagomamma
Jag skulle vilja passa på och föreslå en till variant, på Samtalsforum. Det har ju blivit en hel del diskussioner om det ena och det andra och ska så vara. Men frågor om - hm - uppfostran, "problem" som inte har med sömn att göra, borde ha ett eget forum, fritt från kackel om Katerina Janouchs nya bok, familjerådgivningselände (ursäkta), Nära föräldrar, Familjeliv etc etc. Så jag skulle vilja ha ett nytt forum här också som kanske kunde heta "Diskussionsforum", med underrubriken "Debatt och samtal" och Samtalsforum skulle fortfarande ha underrubriken "Med barnen i fokus".
Och så måste jag be Sagomamma ytterligare förtydliga användar-bruksanvisningen så att man (=korkad äldre dam) verkligen kan börja från scratch och veta hur man gör
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022