kura när tänder är på gång?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
162ochenhalv

kura när tänder är på gång?

Inlägg av 162ochenhalv »

hej, jag har en snart 11 månaders tös, som jag fortfarande inte kommit ändan ur vagnen att kura... men nu börjar gränsen bli nådd. Tillsaken är att hon varit mer eller mindre krasslig i ett par veckor, och för tillfället så har hon tand på gång. Så all mat utom välling ratas. Kan man kura ändå, eller ska man vänta till förkylningar och tandgnäll är borta? Hon vaknar framförallt en eller två ggr innan midnatt, och ibland en gång vid tresnåret. ammar bara på natten, och det är ju detta jag vill komma ifrån!
endast döda laxar följer strömmen - Mini född 2007-05-20 kurad vid 6 1/2 månad. LillTjejen född 2009-03-05
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Jag vet inte om jag har välkomnat dig, men det borde jag ju ha gjort med tanke på att du skrivit 83 inlägg :oops: Välkommen är du, i vilket fall, evinnerligen :wink: :lol:

Vill du kura, så gör det bara. Införskaffa Internationella Sova hela natten, läs och ta till dig, så att du förstår alltsammans, fatta Beslutet och kör igång :lol:

Då blir du först och främst av med nattmålen, vilket ger lilla älsklingen en chans till hederlig god aptit på dagarna.

Tandsprickning har inget med saken att göra, om man säger :roll:

Vi finns här för dig \:D/
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"