SHN-kurs i Gastsjön (för)sommaren 2010
Hej alla vänner, gamla och ej ännu bekanta!
Jag har nu fått mitt pluggschema för nästa termin och JUST kurhelgen av alla helger har vi inlämning och opponering på våra B-uppsatser.
Nu har jag inte sett ens ett (tanke)spår av den där uppsatsen än iofs, men meningen är ju att det ska finnas en till dess, hehe. 8) Så just nu verkar det inte troligt att jag kan vara med i Gastsjön på kurkursen, buhuuu...
Alla rara som har bokat plats i minibussen måste alltså tänka om när det gäller transport.
Sorry.
Jag ska höra med min kursledare om det finns alternativ men jag flaggar redan nu för att jag inte kommer att närvara.
Kärlek
Jannika
Jag har nu fått mitt pluggschema för nästa termin och JUST kurhelgen av alla helger har vi inlämning och opponering på våra B-uppsatser.
Alla rara som har bokat plats i minibussen måste alltså tänka om när det gäller transport.
Jag ska höra med min kursledare om det finns alternativ men jag flaggar redan nu för att jag inte kommer att närvara.
Kärlek
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Cissii! jag åker ju från götet om du gör
Jannika
Jag håller tummarna på att du kommer med ändå
Kram
Jannika
Kram
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
http://dahlin.bloggproffs.se
Men, hänger man med eller?!
Såg den här tråden IDAG! Måste vara ett symtom på att den ljuvlige lille mannen i familjen sover just ljuvligt!
Men jag vill vansinnigt gärna komma med o lära mig om det finns plats! Vore så kul att träffa alla!
Om det blir aktuellt så transporterar jag mig ihop med min charmerande vän och moster LUA
//Mari
Såg den här tråden IDAG! Måste vara ett symtom på att den ljuvlige lille mannen i familjen sover just ljuvligt!
Men jag vill vansinnigt gärna komma med o lära mig om det finns plats! Vore så kul att träffa alla!
Om det blir aktuellt så transporterar jag mig ihop med min charmerande vän och moster LUA
//Mari
Mamma till ljuvliga Leo 0707 och Tilde 1108
-
Fd Medlem