Jag visste innan att pappa lätt glömmer bort sånt här med att äta, tur att man har en son som håller ordning på honom!
Vem var barnvakt åt vem?
-
elin sofia
Vem var barnvakt åt vem?
För första gången någonsin så skulle pappa och lilla Adam (1,5 år) vara ensamma tillsammans utan mamma. Halva fredagen och hela lördagen skulle jag vara borta. Eftersom det är jag som normalt sett har koll på alla tider så skrev jag en detaljerad lista åt pappan och satte upp på kylskåpsdörren innan jag åkte. När jag kom tillbaka frågade jag naturligtvis pappan om han haft nån användning för listan. Nja, sa han, jag glömde faktiskt bort tiden för det mesta, vi hade så roligt. Men Adam drog iväg med mig till köket och visade på sin stol varje gång det var dags för mat så det ordnade sig ändå.
Listan hade han använt bara för att dubbelkolla... Jo ta mig tusan, det är faktiskt dags för mellanmål/lunch/middag den här gången också.
Jag visste innan att pappa lätt glömmer bort sånt här med att äta, tur att man har en son som håller ordning på honom!