Det blir ingen livesändning, hela webkamerautrustingen har blivit stulen
Ett under har skett idag!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Men vilken UNDERBAR berättelse. Som jag inte sett förrän nu. Tårarna trillar. Vilken fighter. Vilket underbart levande bevis han är på att motstånd är till för att övervinnas
Ge honom en jättekram från mig, kära Mia. Hans mamma kan gott få en hon också eftersom hon är världens bästa föredöme.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
annawahlgren skrev:Eländes elände
![]()
![]()
![]()
Men vilken UNDERBAR berättelse. Som jag inte sett förrän nu. Tårarna trillar. Vilken fighter. Vilket underbart levande bevis han är på att motstånd är till för att övervinnasJag känner sådan kärlek och sådan stolthet som om det vore MIN unge
![]()
:-({|=
Ge honom en jättekram från mig, kära Mia. Hans mamma kan gott få en hon också eftersom hon är världens bästa föredöme.
=D> =D>
Anna, tack snälla du, en stor kram ska han få! Du ska veta att du gjorde stort intryck på mina barn i somras, och visst har du del i dem allihopa, genom din Barnabok
Jag är SÅ nervös, och inte har han laddat mobilen heller så jag kan prata med honom
-
Nancy
Tack Nancy
Vet ni... tävlingen är klar och... RICKARD VANN!!!
\:D/ =D> \:D/ =D>
135,5 kilo tog han, och innehar nu svenskt rekord i sin viktklass! Oj, vad glada vi är här hemma, längtar efter att få krama om honom hårt
Kram från en mycket lättad och stolt mamma!
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Men Mia, detta om något är väl en seger, PERSONLIG seger, det handlar ju inte om att slå någon annan utan att själv vara så bra man bara kan.miar70 skrev:Tack Nancy![]()
135,5 kilo tog han, och innehar nu svenskt rekord i sin viktklass! Oj, vad glada vi är här hemma, längtar efter att få krama om honom hårt
![]()
Som en klok kvinna jag gillar att citera. "live your best life"! Det kan man ju verkligen kalla detta. KRAM!
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
-
ElinN
Wow! Så häftigt!
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Rickard har läst era hälsningar och är lite förbryllat tagen av alla fina hälsningar, han tycker inte själv att det är "så himla märkvärdigt"
Han hälsar och tackar, igår hade vi dem hemma och firade med tacomiddag och massor av kramar!
Här är han med idag:
http://dagbladet.se/nyheter/ange/1.1571298