Fick nyhetsbrevet från growingpeople idag och blev med ens säker på att nu måste jag få tacka ordentligt för allt hon lärt oss. Så trött man blir av deras propaganda
För ett år sedan kurade vi vår yngste prins och sedan den tiden har vi haft det UNDERBART! Sixten sover 7-7 utan undantag, storebror åkte med på tåget och sover gott även han hela nätterna. På arbetet går alla småbarnsföräldrar med ICAkassar under ögonen men vägrar ta emot mina råd att åtminstone läsa på forumet. Jag ger tusan i dem nu och njuter varje minut av att få vara mamma åt mina underbara barn som skapar så otroligt mycket lycka och kärlek för oss varje dag.
Härom natten vaknade Sixten och var riktigt ledsen. Både min man och jag blev alldeles konfunderade och visste inte riktigt vad vi skulle göra, jag hann till och med börja tvivla på hans vilja att sova ända tills vi upptäckte att han hade bara bajjat och ville ha ny blöja. Kontentan av detta är att: Han älskar att sova i sin säng! Tvivla aldrig på det.
Ikväll när han skulle sova sprang han glatt till pappa och kramade gonatt för att sedan med glada rop följa med till sängen. Ova Ova Ova, hejdå! Säger han
Tänk om fler vågade följa dina råd Anna, vilka pigga glada människor vi skulle ha i vår omgivning.
Stå på dig!
Massa kramar från hela familjen Trolin!