Ja, diskhon fungerar strålande. Min man blev först lite förskräckt när han såg lillebror i slasken, fullt upptagen med att undersöka diskborsten, kranen och diverse annat som fanns där. Men sen insåg han finessen eftersom vi fick fixa och dona i lugn och ro. Trots att vi fick byta kläder (för tredje gången den dagen) efteråt.
En anektdot också: Min pappa kom på besök för att passa barnen i lördags kväll och sa att han själv minns

att han satt i slasken när han var liten. Han minns att han knappt fick plats - jag har inte hunnit fråga farmor om hur länge hon placerade barnen där

men det låter ju som att inget är nytt under solen, som vanligt.
kram och hej så länge!
