Tack mina vänner för vackra ord

Nu var det ju inte direkt så jatt jag medvetet gick med håven men är man minsta deppig kan man sannerligen lita på Er
Era ord hjälpte ska ni veta. Har insett att jag nog inte är så stor som jag befarar och att det överskott som blir får jag fixa sen efteråt. Sista veckan på en graviditet är inte rätt tid till sån oro.
/LO: Tack

Inskrivningen gick bra och jag kände mig lyssnad på.
malvamed3: Tack

Din önskan låter underbar
TorsMamma: Tack

Har återkommit i tankarna till dina ord många gånger senaste dagarna. Vad glad jag blir över att det går åt rätt håll för dig
Sussi: Tack

Ja tänk vad man gör sig bilder av människor enbart via skrift. Jag var t.ex övertygad om att Fjällmor hade blond page och så möttes jag av en kvinna med långt mörkt hår.
Stilla: Tack
Jannika: Äh, synska förmågor förstärks ju bara lite lagom om man överdriver en smula. Eller snarare är entusiatisk och öppensinnad. Livet blir roligare då
Min cybervän, tänkte be att få skicka sms när lilla "L" är född och att du kanske vill skriva hennes längd/vikt/ankomsstid här i tråden

Jag hoppas det blir anledning att skriva namn också. Jag tvekar en smula in i det sista (som vanligt) men maken är äckligt självsäker och tycker att det blir ju alltid som vi pratat om innan och att det ju blir bra i slutändan. Han kom med en rätt rolig poäng igår och det var att namnet antagligen skulle förvåna en del men kanske inte av den anledningen man kan tro.
Klockan nio skall vi infinna oss på Spec.förlossningen på tisdag. Men antagligen blir det inte operation förrän efter lunch. Tydligen är det sånt hårt tryck på operationsavdelningen så de vill absolut undvika luckor och därför får man vara lite "stand by".
Lite skillnad från då Lussi föddes, då kom vi dit 08.00 och hon är född 09.30.
Snälla håll tummarna för att vi inte behöver vänta för länge. Jag hinner bli så himla nervös så jag blir en plåga både för mig själv och min omgivning.
Nu är det bara 2 dagar kvar. Fjärde gången och den mest overkliga. Spännande som bara den och så surrealistiskt så jag ofta tror att jag inbillat mig alltihop. Men då buffar "L". Som nu

Kram från Nancy