Sommarträff i mellannorrland!
Åh, jag skulle mer än gärna träffa både Gyril och er men min Milo fyller 4 år den 29:onde och det vill jag ju inte missa för allt i världen. Det ska ju också bakas tårtor och rullas chokladbullar å finstädas och blåsas ballonger å....galaxen skrev:En himla bra idé är ju att komma typ den 28 så får du se hur horoskopet artar sig...![]()
25 kan funka för mig. Då blir det Anna, Bibban, Mia, myself and ? Inger? Noll koll, som ni märker. Sussi min darling, kan du inte samåka med mig? [-o< Jag tar bilen och skulle mer än gärna ha sällis uppöver! Jag kan bara stanna nån dag. Du och jag i härbret?
Kram Jannika
Vad det låter lockande... Ja, inte härbret då förståsJannika skrev: Sussi min darling, kan du inte samåka med mig? [-o< Jag tar bilen och skulle mer än gärna ha sällis uppöver! Jag kan bara stanna nån dag. Du och jag i härbret?![]()
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn 
Ligger Gastsjön nära Östersund? Jag kommer nämligen att befinna mig där. I Östersund, alltså. Det skulle vara så väldigt kul att få lite ansikten och röster till det här skriftspråket.
Fast jag vet inte så mycket mer om norrländsk geografi än att den är... omfattande. Antagligen är ni utom räckhåll.
Kram
M
Fast jag vet inte så mycket mer om norrländsk geografi än att den är... omfattande. Antagligen är ni utom räckhåll.
Kram
M