Jag måste bara säga att jag tidigare ALDRIG ens tänkt tanken att folk får fler barn än ett

.
Jag var nog i ca vecka 8-9 när jag fick jätteont. Det gick inte över och tillslut ringde jag till kvinnokliniken på sjukhuset och fick en tid. Då hade det gått över ett dygn och jag kunde inte stå upprätt. Det stramade och gjorde jätteont. Jag och min sambo åkte upp och förväntade nog oss att något hade gått fel. Jag gick in själv och fick ultraljudsundersökning. Redan medans läkaren började klämma och känna så kom tårarna, jag trodde att vi fått missfall. Hon tittade på skärmen och sa med lugn röst att, - Ingenting är fel, du har två barn, jag ser två hjärtan som slår

. Jag grät såklart ännu mer. Av chock och av lättnad. Hon hämtade min sambo och fick berätta för honom med för jag kunde inte prata

. Smärtan berodde antagligen på att det växte för fort.
När vi äntligen kommit hem så gick jag hela dagen och väntade på att de skulle ringa och säga att de sett fel.... Men ingen ringde och nu har jag två underbara, busiga, vackra, jobbiga, leende, påfrestande, roliga prinsessor