Ella har sovit hela natten igen från 8-8 i natt. Hon gnydde till 2 ggr hörde jag men behövde inte gå in.
Igår natt sov vi i vårt(/hennes) rum för svärföräldrarna var här och sov i vardagsrummet. Man hörde då lite mer hur hon ändrade ställning några gånger och en gång när hon ställde sej och skrek fick jag gå ut, öppna dörren och ramsa, stänga och sen smyga mej in igen. Tyvärr tror jag hon hör oss utanför skynkena men hon måste ju vänja sej vid det. Skynkena för spjälsängen gör ändå att hon har sin egna lilla värld där inne.
Vi önskar dock sååå att vi hade en 3a så hon hade fått sitt eget rum! (Någon som har en 3a till oss i Göteborg?
Hon har börjat vakna 10 i 8 två dagar. Vi har då gjort vakningsproceduren trots att hon vaknade och småskrek/gnydde lite. Svårt att få henne att somna om och sen efter bara någon minut få väcka henne igen vid den tiden. Hon har ju sovit hela nätter så gott som ändå så det funkar kanske att göra så?
Nu somnade hon för första gången i sin vagn själv med bara lite vagning och jag gick där ifrån med ramsa. Hon gäspade några gånger hörde jag och sen somnade hon. Äntligen!
Tack för alla goda råd ni ger och stöttning! Vi är fortfarande chockade över resultatet med så glada!!