Hur länge ska hon få stå och skrika i sängen när hon har arg-skriket, innan man går in? Hon hade det en halvtimme nu och min man fick ramsa många gånger innan det blev tyst. Han kände att han inte vet ifall skriket är arg eller början till väldigt ledsen. Men nu sover hon efter 30 min. Buffning 2gånger blev det dock, fast inte tills hon somnade. Hon ställde sej rakt upp och försöker titta ut bakom skynket hela tiden
Men i natt...man ska ju inte gå in förrän i nödfall. Hur länge ska man vänta om hon står och skriker en massa innan man: 1) ramsar utanför? 2) går in och får lägga till rätta+ramsa? 3)buffning?
Bara vid kris som man lägger tillrätta och buffar om jag förstått det hela rätt.
Föresten.. hon vaknade upp för tidigt på eftermiddagsluren och jag fick vagna massor. Dagsramsan gjorde att hon bara skrek och skrek och typ tog sej ur vagnen så kände att jag fick vagna mer än nödvändigt.
Hur gör man när hon vaknar upp för tidigt vid ett sånt läge. Hon vaknade efter 30 min av 1,5 timme. Tips?
Tacksam för svar innan natten =)
Tack för att ni finns!