Vi bor i en tvåa. Spjälsängen får inte plats en bit ifrån vår säng, hade gärna testat att ställa den längre ifrån min sida annars. Man kan inte stänga några dörrar i hall och vardagsrummet och vi behöver all yta vi kan få där för hennes lek m.m Kan man under en tid ha henne i köket
Hon har aldrig legat på mage och när vi prövar så ställer hon sej upp på knä så gott som alltid. Även om man buffar. Och nu reser hon sej upp nästan direkt i spjälsängen varje gång under nattningen och varje gång hon vaknar under natten. Ska man hålla ner henne rätt ordentligt? Eller ska man köra på att hon får ligga på sidan som hon alltid gjort? Hon godkänner det mer när jag buffar i den ställningen.(Har dock bara småbuffat...vill inte göra det på riktigt än.)
Kan inte någon ge exempel på ramsa till mej. Jag fattar fortfarande inte om den ska ha flera verser eller om man använder en kort som körs om x antal gånger.
Hon ammas på nätterna för att somna om. Bör jag kanske sluta helt eller ge slurk på kvällen? Jag har nästan ingen mjölk kvar ändå. Bröstet är en levande napp mer.
Blir spännande!Jag har inte sovit en hel natt själv på 9,5 månad. Gode Gud låt kuren funka!!