Hjärnsläpp!!

Skriv svar
AnnaH

Hjärnsläpp!!

Inlägg av AnnaH »

Hej!

Jag och lillkillen, 22 månader, är ensamma hemma över helgen. Jag har sovit jättedåligt i natt (gör av någon anledning alltid det när delar av flocken inte är hemma), har vaknat och somnat och vaknat och somnat. Sonen har dock snusat som en gris. Jag vaknade av att han låg i sängen och pratade för sig själv med glad och vaken röst, som han brukar när det är morgon :D . Slängde en yrvaken blick på klockan och konstaterade att det var dags att kliva upp (trodde väckarklockan skulle ringa om två minuter).

När vällingen var klar tittade jag på köksklockan, den var tio i sex!!! Vi hade gått upp en timme för tidigt. Herregud, hur snurrig får man vara :roll: ?

Jag antar att det inte är så mycket att göra åt saken, misstaget är ju redan gjort :oops: . Det är väl bara att följa schemat som vanligt under dagen och inte göra om samma misstag i morgon. Eller?
/Anna
Mamma till tre härliga tjejer och en go liten kille
November 2001 :heart: Januari 2004 :heart: Augusti 2005 :heart: Juli 2007 :heart:
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Hej Anna, :lol:

Jo precis så är det, se det som en gång ingen gång, håll tiderna så bra du kan och le lite åt misstaget, detta har hänt de flesta av oss. :lol: :wink:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"