vänder sig till rygg IGEN...

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
HelBoB
Kontakt:

vänder sig till rygg IGEN...

Inlägg av HelBoB »

Hmm,

efter dottern somnat så gick jag in och vände henne till mage efter 10 minuter eftersom hon vänt dig till sidan.

En timme efter läggning så skrek hon till lite några gånger, men somnade om. Nu visade det sig att hon vänt dig till sidan IGEN. Nu ligger hon kvar så. Förra natten hon gjorde såhär så lät jag henne ligga kvar, och då sov hon vidare (från 23-tiden) till 06:30.

:?: Om hon vaknar inatt, skall jag gå in och vända henne DÅ, eller blir hon bara sktiförbannad då? Jag ska hålla mig utanför rummet inatt, för igår blev det lite för mycket spring in till henne.

:?: Eller, ska jag vända henne NU? Hon verkar inte sova så djupt just nu, och det är ju ingen garanti att hon inte vänder sig igen...

Om hon börjar skrika så lugnar hon sig INTE så bra på rygg, hellre på magen då. Hmm, dilemma. Jag kanske helt enkelt ska gå och lägga mig och låta henne sköta det där bäst hon vill lilla fröken.

/Helena
Mamma till lilla damen Veronica 2002-03-29 och
lillfr?ken Rebecka 2004-06-05

B?rjade kuren p? minstingen den 6/12!!!
mammamy

Inlägg av mammamy »

Eftersom hon inte lugnar sig så bra på rygg skulle jag vända henne ifall hon börjar elda upp sig, inte annars. Hon verkar ju ha valt att sova på sidan och igår gick det ju bra som du skriver. Hur gick det inatt? Rapportera gärna!
Lycklig och tacksam mor till Lille E 2/8-04, lilla A född 16/8-07. TACK Anna för att du räddat vår familjefrid, om och om igen!
HelBoB
Kontakt:

Inlägg av HelBoB »

Tjena,

rapporterar om ryggläge och natten som föjde på en url=http://www.annawahlgren.com/phpBB2/viewtopic.php?t=407] annan tråd [/url] ...

/Helena
Mamma till lilla damen Veronica 2002-03-29 och
lillfr?ken Rebecka 2004-06-05

B?rjade kuren p? minstingen den 6/12!!!
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"